Deklaracja Dostępności
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jedlcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.spjedlec.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
- Materiały audio i wideo nie posiadają alternatywy np. napisów dla osób niesłyszących.
- Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo.
- Niektóre załączniki nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego.
- Na stronie występują linki, które nie mają opisu kontekstowego.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Elżbieta Mizerkiewicz — mejlowo spjedlec@goluchow.pl lub telefonicznie +48 62 332 05 61.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Elżbieta Mizerkiewicz pod adresem spjedlec@goluchow.pl lub w siedzibie jednostki: Jedlec 154
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Budynek posiada tylko jedno wejście dostosowane do wózków inwalidzkich, drzwi wejściowe są przeszklone.
Dostosowanie wejść do budynków:
Jedno wejście umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze są wystarczająco szerokie, znajdują się na dwóch poziomach.
Dostosowanie schodów:
Schody w szkole są wyposażone w poręcze z jednej strony, nie ma oznaczonych schodów kontrastowymi taśmami.
Dostosowanie wind:
W szkole nie ma wind.
Dostępność pochylni:
W szkole nie ma pochylni.
Dostępność platform:
W szkole nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma tyflomap.
Dostosowanie parkingów:
Parking szkoły jest dostępny dla petentów, nie ma miejsc specjalnych dla osób z niepełnosprawnościami.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność tłumacza języka migowego:
Pomoc pracownika jednostki.
Dostępność informacji głosowych:
W szkole nie ma informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
W szkole nie ma pętli indukcyjnych.