Deklaracja Dostępności

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jedlcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.spjedlec.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:


Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
  • Materiały audio i wideo nie posiadają alternatywy np. napisów dla osób niesłyszących.
  • Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo.
  • Niektóre załączniki nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego.
  • Na stronie występują linki, które nie mają opisu kontekstowego.

Nadmierne koszty:

Brak informacji o nadmiernych kosztach.

Treści nieobjęte przepisami:

Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.


Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Elżbieta Mizerkiewicz — mejlowo spjedlec@goluchow.pl lub telefonicznie +48 62 332 05 61.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Elżbieta Mizerkiewicz pod adresem spjedlec@goluchow.pl lub w siedzibie jednostki: Jedlec 154

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynku:

Budynek posiada tylko jedno wejście dostosowane do wózków inwalidzkich, drzwi wejściowe są przeszklone.

Dostosowanie wejść do budynków:

Jedno wejście umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim.

Dostosowanie korytarzy:

Korytarze są wystarczająco szerokie, znajdują się na dwóch poziomach.

Dostosowanie schodów:

Schody w szkole są wyposażone w poręcze z jednej strony, nie ma oznaczonych schodów kontrastowymi taśmami.

Dostosowanie wind:

W szkole nie ma wind.

Dostępność pochylni:

W szkole nie ma pochylni.

Dostępność platform:

W szkole nie ma platform.

Dostępność tyflomap:

W budynku nie ma tyflomap.

Dostosowanie parkingów:

Parking szkoły jest dostępny dla petentów, nie ma miejsc specjalnych dla osób z niepełnosprawnościami.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność tłumacza języka migowego:

Pomoc pracownika jednostki.

Dostępność informacji głosowych:

W szkole nie ma informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych:

W szkole nie ma pętli indukcyjnych.